KMR_IKKP (102 of 173)

ABW 360? POWSTAŁA AGENCJA BUDOWANIA WIZERUNKU

Świat pędzi do przodu, a wymagania rynku zmieniają się i rosną. Aby firma rozwijała się, zdobywała klientów,  firmy i ich szefowie, a właściwie każdy kto chce zaistnieć, musi zadbać o zbudowanie swojego wizerunku. Kompleksowo. Czyli?

Fot. http://www.wiadomosci24.pl/
Fot. http://www.wiadomosci24.pl/

Pełna obsługa marki, dokładne i staranne zadbanie o każdy element jej wizerunku w każdym miejscu i na każdym kroku to warunek, bez którego żadna firma czy osoba nie osiągnie sukcesu. Nie w dzisiejszych czasach.

Rynek wymaga, rynek dostaje. Agencja 360 to kompleksowe dbanie o wizerunek i proponowanie klientom wszystkiego co jest potrzebne marce do osiągnięcia pożądanego sukcesu. Dokładnie to oferuje ABW – Agencja Budowania Wizerunku Sp. z o.o., która pracuje z sukcesami dla klientów na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera osoby indywidualne, lokalne firmy, instytucje publiczne, organizacje non-profit i międzynarodowe korporacje. Agencja Budowania Wizerunku jest firmą doświadczoną w budowaniu prestiżu szefów firm, kształtowaniu wizerunku osób publicznych, w tym także tzw. „celebrities” ze świata kultury, sportu i polityki, w mediach i środowiskach branżowych. Założycielami Agencji Budowania Wizerunku są Bogdan Węgrzynek i Agnieszka Frysiak.

Dbając o wysoki poziom i profesjonalną organizację realizowanych eventów agencja tworzy wydarzenia tak, aby stały się efektywnym narzędziem w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi. Realizując projekty zgodnie ze stworzoną naprzeciw zmieniającym się trendom rynkowym strategią marketingową 360, ABW Sp. z o.o. skutecznie prowadzi innowacyjny program zarządzania marką.

Chodzi o to, żeby wszystko znaleźć w jednym miejscu, każdą potrzebną usługę. Po to, aby wszystko co proponuje marka ze sobą współgrało – pojawiało się przed oczami społeczeństwa w odpowiednim momencie i miejscu. Specjalność ABW – Agencji Budowania Wizerunku to budowanie świadomości marki, zarządzanie jej wizerunkiem i Public Relations, czyli kompleksowo: PR produktowy, PR korporacyjny, PR wewnętrzny, e-PR, media relations. Zajmuje się ona także organizacją eventów, kongresów, kampanii PRowych i marketingowych, produkcji telewizyjnych, konferencji militarnych, wydarzeń sportowych, inicjatyw społecznych, charytatywnych i innych, wraz z obsługą medialną w najnowszych technikach i standardach europejskich. Jej twórcy to doświadczeni eksperci w tej branży. Agencja tworzy szeroko pojętą strategię komunikowania, zajmuje się kontaktami z mediami i zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych. ABW Sp. z o.o. ma do zaproponowania kompleksowe budowanie wizerunku marki w Internecie i komunikację medialną z użyciem nowoczesnych narzędzi i multimediów. Obsługa IT, projektowanie stron internetowych, grafiki użytkowej, wdrażanie systemów identyfikacji wizualnej oraz promocja w social media to coś co można znaleźć w ofercie firmy. Ponadto, programy szkoleniowe i warsztaty dla firm. Czyli dokładnie to wszystko co jest potrzebne do zbudowania wizerunku marki.

Jedna myśl nt. „ABW 360? POWSTAŁA AGENCJA BUDOWANIA WIZERUNKU”

  1. Witam,

    Proszę o usunięcie moich danych z artykułu ponieważ nie jestem związana z tą firmą.

    pozdrawiam,
    Agnieszka Frysiak

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *